972546799107

קופסת הקסמים של נועה ירושלמי

מתוך הבמה המרכזית במגזין השבועי לקהילת המאמנים בישראל coach letter/ קואצ'ינג

בסוף הראיון עם נעה ירושלמי, פסיכולוגית קלינית ומשפטנית בהשכלתה, עברנו נעה ואני לסלון. היתה לה הבטחה קטנה שהיא היתה צריכה לקיים. התיישבתי על הספה ואז נעה השמיעה לי שיר של המשוררת רחל, שיר שהיא בעצמה הלחינה ומבצעת. ותאמינו לי, יש לה את זה.

הרומן עם המוסיקה היה פריצת הדרך הראשונה של נועה תוך כדי אימון. זה היה במהלך סדנה שעברה בפורום של לנדמרק. שם, פתאום, ללא סימנים מוקדמים, הבינה שהיא רוצה בעצם לשיר. שלא תטעו, לא לשיר לעצמה באמבטיה. לשיר על במה, מול קהל, לקבל מחיאות כפיים וכל מה שנלווה לזה.

מבלבל, לא? הרי אנחנו פה במגזין למאמנים, זו הבמה המרכזית שבדרך כלל מופיעים בה חשובי המאמנים בארץ, אז מה עושה פה זמרת? רק בשביל לסבר את האוזן, נועה ירושלמי מאמנת מזה 8 שנים בעלת חברת Coach, עוסקת באימון עסקי למנהלים בכירים וצוותים בארגונים ובאימון לחיים של אנשים פרטיים ונכנסה לרשימת חמשת המאמנים העסקיים המובילים בארץ בדרוג של המגאזין TheMarker.

כשמדברים עם נועה על אימון אי אפשר לטעות, הבחורה מאוהבת. כאשר היא מדברת על פריצות דרך, קירות, שדונים והשגים, העיניים שלה נוצצות, יש לה חיוך מאוהב על השפתיים, וכל שפת הגוף שלה מלמדת על התרגשות גדולה, כאילו רק אתמול פגשה את המתאמן הראשון שלה ועדיין היא נפעמת מגודל המעמד.

עִבְרִית